![]() |
Albufeira vs English sports |
Post Reply
|
| Author | |
owendyer
Newbie
Joined: 2 hours 6 minutes ago Location: England Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: Albufeira vs English sportsPosted: 1 hour 44 minutes ago at 19:31 |
|
Olá pessoas maravilhosas de Albufeira,
O meu nome é Owen e apaixonei-me verdadeiramente por tudo o que esta cidade incrível tem para oferecer. Tendo recentemente terminado a universidade, estou agora a dar um passo empolgante: trazer uma ideia à vida, algo pelo qual sempre fui apaixonado ao longo dos meus estudos. O meu objetivo é simples: criar experiências inesquecíveis e cheias de diversão que deixem cada pessoa com memórias duradouras através do desporto. Estou à procura de trazer equipas amadoras inglesas até Albufeira para competir contra equipas locais numa variedade de desportos – futebol, basquetebol, râguebi, entre outros. Imagine a energia de um jogo amigável, mas competitivo, entre uma equipa inglesa não profissional e uma equipa de Albufeira, aqui mesmo nesta cidade vibrante. É uma oportunidade para os jogadores locais se testarem contra novos adversários, para as equipas visitantes viverem algo verdadeiramente único e para a comunidade desfrutar de eventos desportivos diferentes e entusiasmantes. Gostaria muito de colaborar com equipas locais, organizadores e espaços para tornar isto algo especial para todos os envolvidos. Por favor, diga-me se isto é algo que lhe interessaria, obrigado :) Email: owen.dyer@live.co.uk English Hello wonderful people of Albufeira, My name is Owen, and I’ve truly fallen in love with everything this amazing town has to offer. Having recently graduated from university, I’m now taking the exciting step of bringing an idea to life, something I’ve been passionate about throughout my studies. My goal is simple: to create unforgettable, fun-filled experiences that leave every person with lasting memories through sport. I’m looking to bring amateur English teams over to Albufeira to compete against local teams across a range of sports - football, basketball, rugby etc etc. Imagine the energy of a friendly but competitive match between a non-professional English side and an Albufeira team, right here in this vibrant town. It’s a chance for local players to test themselves against new opponents, for visiting teams to experience something truly unique, and for the community to enjoy exciting, different sporting events. I’d love to work with local teams, organisers, and venues to make this something special for everyone involved. Please let me know if this is something you would be interest in, thank you :) email is owen.dyer@live.co.uk |
|
![]() |
|
| Sponsored Links | |
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |